Zašto e-mail marketing će dominirati 2017

Prema Radicati istraživanje , u svijetu e-mail računi narasli na 4,9 milijarde u 2017, i svjetski e-mail korisnik je 2,7 milijardi.

Nepotrebno je reći, e-mail marketing je još uvijek najlakši i najekonomičniji kanal za dopire do klijenata. Aktivni korisnik e provesti više vremena za čitanje i odgovaranje na e-mailove nego što to na njihovom doručak ili tušem.

U odnosu na druge marketinške kanale, e-mailove i dalje u inbox pretplatnika i može se čitati ili kliknuti nekoliko puta , bez dodatnih troškova po pojavljivanju.

Dopustite mi da vam kažem zašto je to važno, kako možete iskoristiti svoju moć i zašto e-mail marketing će dominirati 2017.

E-mail marketing će dominirati 2017. Evo što možete učiniti kako bi iskoristiti svoju moć.
KLIKNITE NA CVRKUT
Zašto e-mail marketing je važno

Reci mi iskreno:

Koji postotak marketinškog proračuna odlazi na SEO , društveni marketing , PPC , i e-mail ?
Jeste li dati važnost učenja i primjene poboljšane taktiku performansi za SEO, društveni marketing, PPC i e-mail jednako?
Način na mjerenje konverzija ili čak dodjeljivanja mjerne podatke iz SEO, društveni marketing i PPC, da li ste i mjeriti Vaše vraća iz e-mail?
Ovdje je analiza promet vrlo popularan blog koji prima 3,9 milijuna posjeta mjesečno i generira prosječni mjesečni prihod od 32K $.

Analiza prometa
Analiza prometa

Sada, neka je analizirati izvore prometa, kako bi pogoditi koliko je proveo na svakom kanalu.

SEO generira 2,9 milijuna posjeta mjesečno, koji košta oko 7000 $ za kvalitetu resursa i alata. E-mail, s druge strane, stvara 82.2K posjeta mjesečno od 23K pretplatnika za $ 199.

e-mail marketing
Izvori prometa

Marketinška strategija

Je li to mudro povećanje usredotočiti na e-mail marketing, koji će biti isplativ, ne samo, nego će osigurati izvor zarobljenik vjernih posjetitelja?

SEO posjetitelji ne mogu se smatrati "vjeran" jer oni posjete vaš blog kada je potrebno za njih to učiniti, i to samo ako se sadržaj nalazi na na 1. stranici u tražilicama.

Izgradnja lojalnih bazu pretplatnika je vrlo pametna stvar za napraviti. Ne dajte im pobjeći bez prolaska na njihov e-mail id.

Naučite pametniji i najučinkovitijih načina  kako dobiti 100k e-mail pretplatnika .
Nisu svi blogovi mogu dobiti odmah SEO optimizacija. Neki će potrajati godinama da se na prvih nekoliko stranica. Dakle, ono što mogu ovi blogovi učiniti kako bi se promet?

Dobivanje promet od e-mail marketing je 20 puta lakše i 30 puta jeftinije od SEO. Osim toga, ako koristite dobre alate e-mail automatizacije , onda cijeli marketing može biti obrađene bez kontinuirane napore i resurse.

Najbolja taktika za E-mail marketing

Najbolja taktika za E-mail marketing

Koji su izazovi koji su stvorili smanjenu ovisnost o e-mail marketing? Većina marketingu dobiti frustriran s niskim otvorenim cijenama.

Ovdje su neke brze smjernice za vas da provjerite i osigurati da dobijete najviše iz svoje kampanje.

Ne kupiti popis e-pošte.  Marketinški stručnjaci su uvijek u žurbi kad počnu e-mail marketing. Stvaranje popisa pretplatnika opt-u treba vremena dok kupujete jedan je trenutak. No, ne očekujem velike rezultate kupnjom popise e-pošte. To su gotovo sigurni da će uspjeti, jer ti pretplatnici ne ciljaju i ne žele biti uzimajući vaše e-pošte.
Koristite dvostruki opt-u umjesto jednog opt-in.  To je još jedan razlog zbog kojeg se može izgubiti potencijalne pretplatnike. Marketinški stručnjaci strahuju dvostruki opt-in, može doći do korisnika mijenja svoje mišljenje i na kraju ne pretplate. No, imajte na umu da pretplatnik, koji je ušao u pogrešnu e-mail ID je nikada neće dobiti svoj e-mail u svakom slučaju. Zašto ne prijeći provjeriti ih s bračnim opt-u? To će osigurati da svatko na svoj popis doista želi biti tamo.
Ručka jastuci.  Mnogi trgovci koriste e-mail marketing sustava koji ne obrađuju unsubscribes iz odskočiti e-pošte. Oni uopće ne održavati popis suzbijanje. To može dovesti do kontinuirano slanje e-mail eksplozija na one korisnike koji su već odskočiti. To ne samo da utječe na postotak otvaranja, ali i utječe na ugled domene .
Provjerite svoje e-mailove dosljedan.  E-mail marketing treba imati strukturirani i planirani pristup. Mnogo puta, trgovcima će se na njihov e-mail kampanje energijom, slanje e-pošte 5 do primatelja u jednom tjednu i onda ne šalju ništa za dva tjedna. Pretplatnik će ili odjaviti ili će ignorirati takve nedosljedne e-mail slanje. E-mail treba poslati dosljedno razvijati naviku za pretplatnika. Oko 2-3 e-pošte tjedno je dobra frekvencija.
Pročistiti neaktivne korisnike. Kada vaš popis ima pretplatnika koji nikad nisu otvorili svoje e-mailove ili nisu otvorili svoje e-mailove za prilično dugo vremena, to je uvijek poželjno da se deaktivirati ili očistiti ih od aktivne slanja. Ne bi u zamku misleći da je veći broj pretplatnika je bolje. Vaša statistika će dobiti zabrljati gore, a vi ćete izgubiti motivaciju. Uvijek držati tvoj popis aktivan.
Izbjegavajte spam zamke.  Neželjena poruka o uzbuni je adresa e-pošte koji nije aktivno koristi, ali se aktivno prati. Mnoge organizacije poput Spamhaus i SURBL, do zaštitarske tvrtke trendmicro i McAfee, do zemlje ISP-ove i korporativnim e-mail poslužitelja održavati takve spam zamke od člana pošiljatelja jer njihov e-mail nikada nije bila korištena da se pretplatite na bilo koju uslugu. Spam zamke mogu stvarno utjecati na vaše slanje ugled domene, te u nekim slučajevima, oni su smanjili postotak otvaranja za 20%!
Koristite profesionalne isporuke poslužitelj.  Uvijek je poželjno da koristite renomirani, profesionalni isporuke poslužitelj kao takve tvrtke su aktivni igrači u CANSPAM udruga i daju siguran prolaz spam ubojica.
Ne koristite spam riječi u sadržaju e-pošte. Ovo je još jedna uobičajena pogreška kao i mnogi trgovci nisu svjesni riječi koje pokreću spam filter. Mnogi od ovih neželjenih riječi su uobičajene i neće udariti pošiljatelja koji je neprimjeren, ali će dobiti označena kao spam sadržaja.
Učinite svoj naslov atraktivna.  Mnogi e-mail marketingu ne daju nikakvu važnost za predmet e-pošte liniju. Predmet linija je jednako važna kao kurva linije! Ako to ne uspije privući pažnju Pretplatniku u roku od jedan pogled, pretplatnik nikada neće otvoriti e-pošte. Neke uobičajene neprivlačan predmet linije se koriste prilikom slanja newslettera su "Newsletter Issue # 33", "veljača Newsletter", itd naučiti kako napisati veliki naslov .
Testirajte svoju e-mail-a tehničke mogućnosti. Marketinški stručnjaci ne moraju biti svjesni tehnikalija na e-mail i domene pošiljatelja, ali postoje besplatni alati vani koji će vam pomoći testirati svoju e-mail na tehničkim razlozima kao što su DKIM, SPF, odskočiti domeni, HTML formatu, i druge važne stvari. Pokrenite test vaš e-mail s takvim alatima .
Provjeri:

Zašto su svoju adresu e-pošte pretplatnika Neaktivan? 12 rješenja (s predlošcima)
Kako povećati Email Otvoreno valuta za 50%
7 Najsigurniji Načini napisati zahvaćanje pošta
U prosjeku, spremnik prima 12 marketing ili promotivne e-mailove svaki dan, a 63% tih mailova ne pružaju sadržaj koji je primatelj je u potrebi. Ima 205 milijarde poruka svaki dan, i normalan pojedinac troši više od 20 sati tjedno na internetu s više od dva sata od tog vremena proveo je u žurbi.

Kako bi se osiguralo da vaš e-mail je iznosio, čitati, i djelovao na?

Napredovanje u e-mail marketing

Personalizacija je sljedeći napredak u e-mail marketing.

personalizacija Email ne znači slanje automatske e-mail eksplozija sa samo primatelja {ime} ili {Company Name}. personalizacija Email znači slanje realnom vremenu e-pošte primateljima s pravom sadržaja u pravo vrijeme, kad je još bilo relevantno.

Ova vrsta e-mail kampanje će se pobrinuti da Vaš sadržaj je zanimljiv i relevantan za korisnika.

Kada se to dogodi, pretplatnik će biti sretni da komunicirati sa svojim ciljanim, visoko zanimljiv sadržaj.

Biti na vidikovcu za više napredak u personalizacije e-mail!

Za sada, želim znati što radite kako bi bili sigurni vaš popis ostaje aktivan. Koliko uspjeh piješ s popisa e-pošte? Što radiš za održavanje i optimizirati? Javite mi se u komentarima ispod.

Ovdje su neke više velik postovi na e-mail marketing check out:

Top 7 Sadržaj Nadogradnja Ideje da biste dobili ciljani e-pošte pretplatnika
Kako izgraditi popis e-pošte Bez Web stranica
10 Popularno WordPress Email Pretplata Dodaci [Free & Premium]
Kao i ovaj post? Ne zaboravite da ga podijelite!

Ovaj je gost pošta pridonio Palash. Ako želite da pošaljete gost post, provjerite naše smjernice za dostavu .