S više od 300 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, Twitter je jedan od najdinamičnijih i raznolikim društvenim medijima platforme vani. To je rekao, postoji mnogo načina za korištenje Twittera kao najvećeg marketinškog oružje.
To je rekao, postoji mnogo načina za korištenje Twittera kao najvećeg marketinškog oružje.
Ako ste nikada nije sudjelovao u ili domaćin Twitter chat, onda svakako nedostaje na puno. Sa Twitter razgovore, ne samo da možete proširiti svoju publiku, ali također možete povećati sliku svoje robne marke .
U Twitter chat, različiti pojedinci govore o zajedničkoj temi spominjući određeno hashtag u svojim tweets. Obično se moderira netko tko je također "domaćini" razgovara. U idealnom slučaju, relevantni subjekt izabrao razgovarati, a korisnici (uključujući pozvanih stručnjaka) podijeliti svoje misli o ovoj temi.
Upravo sada, dosta cvrkut razgovore koji se odvijaju na Twitter. Pa kako možeš biti dio toga?
Pa kako možeš biti dio toga?
Počnite učenje kako sudjelovati u Twitter chat. Nakon svladavanja toga, možete ga preuzeti na višu razinu i početi hosting razgovore, kao dobro.
Kako sudjelovati u Twitter Chat
Prvi korak je proširiti svoj krug na Twitter i pridružite razne industrije vezane razgovore. Samo slijedite ove ključne prijedloge i naučiti kako napustiti vječno dojam na druge, a sudjeluje u Tweetchat.
Samo slijedite ove ključne prijedloge i naučiti kako napustiti vječno dojam na druge, a sudjeluje u tweetchat.
1. Upoznajte nadolazeće Twitter razgovore.
Nepotrebno je reći, kako bi sudjelovali u chatu, prvo se morate naći jedan.
Za početak, možete uzeti pomoć od Twitter napredno pretraživanje značajku. U odjeljku "riječi", jednostavno pružiti različite ključne riječi ili filtriranje sadržaja na osnovi različitih parametara koji su dostupni u naprednom alatu za pretraživanje.
Otkrijte nadolazeće Twitter razgovore
Važno je prepoznati razgovore koji se odnose na svoju struku. Uostalom, ti bi trebao biti u mogućnosti da dobije nešto iz chata, zar ne? Uvijek možete pružiti različite ključne riječi i identificirati imaju utjecaja u procesu otkrivanja nadolazeće Twitter chat.
Tu su i različite namjenski alati koje možete koristiti. Chat salata je jedan od najboljih platformi vani da može vam pomoći u prepoznavanju nadolazeće Twitter chat. Neke druge pouzdane hashtag alati za Twitter razgovore su Twubs , TweetChat , a Twchat .
2. Identificirati ključne sudionike.
Twitter ima raznoliku publiku, a može se prepoznati pojedince koji pripadaju različitim sektorima bez puno problema. Isprva, ja bih predlažemo da se treba promatrati ljude i kako oni komuniciraju jedni s drugima tijekom razgovora. Uvijek će biti neki pojedinci, koji će stajati out od ostatka.
Uvijek možete koristiti Twitter ugrađen alat za pretraživanje ili treće strane hashtag aplikaciju za praćenje tražiti zanimljivih i aktivnih pojedinaca.
Počnite identificiranjem te ključne sudionike i dobiti ih bolje upoznati. Uvijek možete ih spomenuti u svojim tweets ili retweet njihov sadržaj kako bi se razbiti led. To će vam pomoći da proširite svoj krug i nećete biti stranac u novi razgovor.
3. optimizirati svoj Twitter profil.
Svi znamo da, kada je riječ o digitalnom marketingu , važno je stvoriti vječni prvi dojam na druge. U stvari, to može učiniti ili slomiti vaše slike. Twitter slijedi ista pravila.
Kao što počnete interakciji s drugim ključnim sudionicima, ne možete samo besramno promovirati sebe. U stvari, to je vrlo preporučljivo da se ne promoviraju (ili svoj brand) tijekom Twitter chata.
Umjesto toga, trebali optimizirati svoj profil i pustiti da vam predstaviti drugima. Nemate jedan od onih lažnih profila s apstraktne cover sliku i neprestan tragu retweets. Potrudite se navesti svoje uloge radnih mjesta, oznake i interese u svom profilu.
Trebali biste uvijek cvrkut o svom brandu i industrije pripadate, tako da Vaši posjetitelji profila će upoznati vaše web stranice.
4. Pokrenite interakciji s drugima.
Nakon dekodiranja osnovne pojmove Twitter chat, uvijek možete početi u interakciji s drugim ključnim sudionicima. Budite aktivni dio razgovora i komunicirati s drugim gostima ili imaju utjecaja. Također možete dobiti u kontaktu s voditeljem i usmjeriti svoja pitanja na bilo koji drugi stručnjak.
Osim toga, uvijek možete retweet sadržaj druge korisnike, postavljati relevantna pitanja, pa čak i pružiti dobro istražena odgovor na pitanje. Dovoljno je otići s prirodnog toka razgovora i biti otvoren za učenje nešto novo.
Početi u interakciji s drugima
Ako ste pronašli netko daje promišljeni odgovor, onda uvijek možete ih cijeniti ili im pružiti povratne informacije. Ipak, kada sudjeluju u chat, nemojte ga pretjerano učiniti ili početak spam drugima. Budite precizniji i razumjeti da kada je riječ o Twitter, manje je više!
5. uvijek pratiti.
Ovo je jedna takva stvar da većina ljudi imaju tendenciju da se zaboraviti.
Nakon što je razgovor završen, važno je da se zahvalim moderatorima i izlaz u promišljeni način. Ako ste u interakciji s nekim ključnim imaju utjecaja tijekom razgovora, a zatim možete ih uvijek cvrkut osobno stvoriti dugotrajan odnos.
Promišljena follow-up poruke nikada neće proći nezapaženo. To će vam pomoći da stupite u kontakt s više ljudi i da ćete biti u mogućnosti proširiti svoj krug u kojem trenutku.
Uvijek slijedite-up
Uzmi ga samo jedan korak u isto vrijeme kako bi se znati kako se to radi.
Nakon što je sudjelovao u nekoliko razgovora, možete početi ublažavanje i domaćin svoje razgovore.
Kako domaćin Twitter Chat
Tijekom sudjelovanja može pomoći da se u kontaktu s drugim istomišljenicima, organiziranje Twitter chat može staviti na mapi ni u kojem trenutku.
To je jedan od najučinkovitijih načina za stvaranje svijesti o brandu na društvenim medijima, a dijeljenje znanja s drugim vodećim stručnjacima.
1. Dolazi do relevantnog temu.
To je najvažniji aspekt bilo Twitter chat.
Ako vaš topic neće zainteresirati druge, onda svakako ne može očekivati da će Twitter chat da rade jako dobro.
Prvi korak je da razmišljaju o predmetu koji se odnosi na vaše industrije. Ako je novi trend ili goruća tema koja privlači pažnju publike ovih dana, onda uvijek možete razgovarati o tom mjerodavnom temi.
Vaša je tema trebala biti povezana s markom. Također, svoju publiku trebao biti u mogućnosti da se odnose na tu temu. Ne samo tuku oko grma. Umjesto toga, dolazi do jednostavnim, ali izravnog subjekta koji neće zbuniti publiku.
Također, pokušajte ne odabrati osjetljivu temu na prvi ili ništa što bi moglo uvrijediti publiku.
Dolazi do relevantnog temu
Isto tako, bolje je napraviti neke istraživanja prije nego što se najavljuje temu. Ako je već objašnjeno od strane drugih tweetchats u zadnje vrijeme, a zatim biste trebali misliti na nešto drugo. Pokušaj da bude relevantna, novi, i jedinstveni.
2. Odaberite odgovarajući hashtag.
Pomiriti se s pravom #oznaku je vrlo važno. To ne bi trebalo biti predugo ili zbunjujuće. To bi trebao biti jednostavan za čarolija i zapamtiti. Pokušajte da ne spojiti više od 3-4 ključnih riječi zajedno dok kovanja #oznake.
Također, pokušajte ne pokupiti #oznaku koji je već u velikoj mjeri koristi netko drugi. Vaš hashtag treba biti u vezi s vama, vaše industrije, i ne bi trebao biti nejasni.
Sudionici ne bi dvaput razmisliti prije uključivanja ga u cvrkut.
Saznajte kako koristiti #oznake na društvenim medijima . To će vam pomoći da odaberete savršenu hashtag za svoj brand.
3. Odaberite savršen vrijeme.
To je sve o pravo vrijeme!
Iako Twitter je zauzet platforma, važno je da se s idealno vrijeme da privuku više ljudi. Provođenje chat u ranim jutarnjim satima ili prošla ponoć zapravo ne bi bilo smisla (osim ako vaš niša je "jako rano ujutro / kasno u noć Twitter korisnici").
Prije nego što odaberete vremena, mislim da je to iz perspektive svoje publike. Biste li bili zainteresirani za uzimanje neko vrijeme iz svog rasporeda za sudjelovanje u ovom chatu?
Prema Kissmetrics , većina retweets dogoditi nakon 5 sati radnim danom. Osim toga, radnim danom su bolji od vikendom hosting Twitter razgovore. Iako, to također ovisi o ciljanoj publici.
Odaberite savršen vrijeme
Također, položaj svoju publiku puno stvari. Ako imate međunarodnu publiku, onda morate hodati dodatni milju pružiti iskustvo besplatne za svakoga. Možete pokrenuti dva paralelna razgovore o različitim vremenskim zonama i kako bi se proširila doseg svoje tweetchat.
Idealno trajanje svake chat je jedan do dva sata. Iako, ako je tema vrlo zanimljiva, a što dovodi do zanimljivije razgovore, uvijek možete povećati trajanje.
4. Povežite se sa svojom publikom.
Ne možete očekivati da će publika biti uključen ni u jednom natjecanju ili tweetchat ako ne komunicirati s njima. Važno je uspostaviti dvosmjernu komunikaciju u cilju da se dobije više vuče.
Prije najavljujući vrijeme i na temu chat, provjerite da li već imate bavi publiku. Pokušajte se povezati s imaju utjecaja i drugih ključnih sudionika koji su aktivni na Twitteru. Pozivanje gostiju, imaju utjecaja i svojim sljedbenicima da se pridruže chat.
Važno je stvoriti buzz prije događaja prije početka chat, tako da vaša publika će upoznati o tome.
Iako ne treba spam drugima, važno je da se cvrkut o svom razgovoru nekoliko puta prije određenog datuma. Morate podsjetiti publiku o tome u promišljeni način.
Povežite se sa svojom publikom
5. Postavite jasne namjere.
Ovo je rookie pogreška da se uvijek treba izbjegavati odluka. Prije nego što počnete organizira chat, trebali biste biti dobro svjesni svoje svrhe iza njega.
Što je to što vi i vaš brand želite izaći iz nje?
Jeste li agresivan razgovor za stvaranje svijesti o brandu?
Želite li dobiti više sljedbenika?
Osim toga, kao što razgovarati o temi s publikom i stručnjaka, te bi trebao znati motivacija iza vodi razgovor.
Je li za stvaranje svijesti među svojom publikom u vezi određenog predmeta?
Da li jednostavno želite provesti Q & A sesije hosting by vodećih stručnjaka?
Uvijek postavite jasne smjernice i definiraju svrhu provođenja chat.
Morate shvatiti da to nije tako lako moderirati razgovor bilo.
Znate što želite, i ostati motiviran.
6. Organizirati sve unaprijed.
Ne samo smisliti svoj sljedeći Twitter chat niotkuda. Važno je da se sekvencijalni put i slijediti stroga datuma.
Koristite vizualna pomagala , a najavljujući datum i vrijeme razgovara. Neka publika zna o toj temi, a spomenuti ručke drugim gostima, kao dobro.
Organizirajte sve unaprijed
Držite zamah chat živ potičući svoje sudionike u interakciji jedni s drugima. Ako ste agresivan nekoliko gostiju, onda uvijek možete pripremiti popis pitanja, kao dobro. Upravljanje sve zamišljeno i uvijek imati plan.
Prateći chat, može reagirati kao što možete. Uostalom, imate ograničen iznos od vrijeme i trebali izvući najviše iz njega. Držati oko na sat i ostati daleko od sukoba. Uvijek možete postaviti brojač kako bi bili sigurni da slijedite unaprijed određenog rasporeda.
Uvijek možete postaviti brojač kako bi bili sigurni da slijedite unaprijed određenog rasporeda.
7. Budite Twitter-pamet.
Nepotrebno je reći, važno je znati kako Twitter radi prije nego agresivan razgovor.
Nemojte biti nejasne, a tweeting, i uvijek spomenuti osobu s kojom ste u interakciji. Isto tako, ako je vaš odgovor ili pitanje je dugo, možete ga razbiti u dijelove (kao dio 1, dio 2, itd.)
Također, stavili dodatni "." Ispred "@", a tweeting ako želite proširiti ukupni doseg vaše tweets, jer to će prikazati svoj tweet u svih sažetaka. Osim toga, možete koristiti značajku "liste" da bi sve organizirano.
Uvijek ostati na vrhu svoje igre pružiti nezaboravan doživljaj za svoje sudionike.
8. Pratiti chat.
Kada vaš Twitter chat se odvija, te bi trebao biti vrlo oprezan i brz. Potaknite svoju publiku koristiti hashtag, i biti u potpunu kontrolu cijelog interakcije. Kao domaćin, trebali moderirati razgovor i držati loptu valjanje.
Vi bi također trebali istovremeno izmjeriti doseg #oznaku. Postoje različite vrste hashtag alata za marketingu koje možete koristiti dok nadzor svoju #oznaku tijekom chata.
Ako želite da se vaš #oznaku Trendovi na Twitteru, onda ste definitivno trebali zadržati stalan o tome kako ljudi ga koristi tijekom chata.
9. Izrazite svoju zahvalnost.
Važno je završiti razgovor na pozitivan note. To možete učiniti tako da spomenuti svoje ključne sudionike i goste u čestitajući cvrkut. Mali pokazuju procjene može ići dug put.
Također možete postavljati fotografiju ili GIF izražava svoju zahvalnost svim sudionicima za izradu događaj tako živo i uspješan.
Izrazite svoju zahvalnost
Ova vrsta praćenja je vrlo važno. To će vam pomoći stvoriti trajan odnos s drugima i da će pustiti te znati gdje vam je potrebno poboljšati. Uzimanjem povratne informacije od drugih stručnjaka , te doći do učiti i biti bolji.
10. Koristite dostupne alate.
Tijekom obavljanja Twitter chat može činiti malo zahtjevna u početku, to nije raketna znanost. Srećom, postoji mnogo alata koji vam mogu pomoći ugostiti chat lako. Uz TweetChat , možete filtrirati buke i usredotočiti na svoje #oznaku iz svoje nadzorne ploče.
HootSuite je još jedan veliki alat. Bilo koja vrsta praćenja hashtag alat kao što je Socialert može dodatno pomoći organizirati vaš sljedeći Twitter chat s pronicav izvješća.
Ulazak i hosting Twitter Chatovi
Siguran sam da nakon što sve gore navedene prijedloge, od vas će biti u mogućnosti ugostiti ili se pridružiti Twitter chat bez ikakvih problema.
To je definitivno odličan način za stvaranje svijesti o brandu i proširiti svoju publiku u isto vrijeme.
Ne čekajte više i na razini vašeg digitalnog marketinga igra organiziranjem vaš sljedeći Twitter razgovor odmah!
Ako imate bilo kakve nedoumice u vezi Twitter razgovora, daj mi u komentarima ispod. Volio bih vam pomoći, tako da možete napraviti najviše iz Twittera u kojem trenutku!
Za više velikih društvenih medija marketinških alata , check out ove postove:
15 Amazing Social Media Alati trebali biste provjeriti
12 Ultra moderne alate da svaki Digitalni marketer trebali znati
21 Twitter Alati za svaki Twitter naprednog korisnika
Kao i ovaj post? Ne zaboravite da ga podijelite!
To je rekao, postoji mnogo načina za korištenje Twittera kao najvećeg marketinškog oružje.
Ako ste nikada nije sudjelovao u ili domaćin Twitter chat, onda svakako nedostaje na puno. Sa Twitter razgovore, ne samo da možete proširiti svoju publiku, ali također možete povećati sliku svoje robne marke .
U Twitter chat, različiti pojedinci govore o zajedničkoj temi spominjući određeno hashtag u svojim tweets. Obično se moderira netko tko je također "domaćini" razgovara. U idealnom slučaju, relevantni subjekt izabrao razgovarati, a korisnici (uključujući pozvanih stručnjaka) podijeliti svoje misli o ovoj temi.
Upravo sada, dosta cvrkut razgovore koji se odvijaju na Twitter. Pa kako možeš biti dio toga?
Pa kako možeš biti dio toga?
Počnite učenje kako sudjelovati u Twitter chat. Nakon svladavanja toga, možete ga preuzeti na višu razinu i početi hosting razgovore, kao dobro.
Kako sudjelovati u Twitter Chat
Prvi korak je proširiti svoj krug na Twitter i pridružite razne industrije vezane razgovore. Samo slijedite ove ključne prijedloge i naučiti kako napustiti vječno dojam na druge, a sudjeluje u Tweetchat.
Samo slijedite ove ključne prijedloge i naučiti kako napustiti vječno dojam na druge, a sudjeluje u tweetchat.
1. Upoznajte nadolazeće Twitter razgovore.
Nepotrebno je reći, kako bi sudjelovali u chatu, prvo se morate naći jedan.
Za početak, možete uzeti pomoć od Twitter napredno pretraživanje značajku. U odjeljku "riječi", jednostavno pružiti različite ključne riječi ili filtriranje sadržaja na osnovi različitih parametara koji su dostupni u naprednom alatu za pretraživanje.
Otkrijte nadolazeće Twitter razgovore
Važno je prepoznati razgovore koji se odnose na svoju struku. Uostalom, ti bi trebao biti u mogućnosti da dobije nešto iz chata, zar ne? Uvijek možete pružiti različite ključne riječi i identificirati imaju utjecaja u procesu otkrivanja nadolazeće Twitter chat.
Tu su i različite namjenski alati koje možete koristiti. Chat salata je jedan od najboljih platformi vani da može vam pomoći u prepoznavanju nadolazeće Twitter chat. Neke druge pouzdane hashtag alati za Twitter razgovore su Twubs , TweetChat , a Twchat .
2. Identificirati ključne sudionike.
Twitter ima raznoliku publiku, a može se prepoznati pojedince koji pripadaju različitim sektorima bez puno problema. Isprva, ja bih predlažemo da se treba promatrati ljude i kako oni komuniciraju jedni s drugima tijekom razgovora. Uvijek će biti neki pojedinci, koji će stajati out od ostatka.
Uvijek možete koristiti Twitter ugrađen alat za pretraživanje ili treće strane hashtag aplikaciju za praćenje tražiti zanimljivih i aktivnih pojedinaca.
Počnite identificiranjem te ključne sudionike i dobiti ih bolje upoznati. Uvijek možete ih spomenuti u svojim tweets ili retweet njihov sadržaj kako bi se razbiti led. To će vam pomoći da proširite svoj krug i nećete biti stranac u novi razgovor.
3. optimizirati svoj Twitter profil.
Svi znamo da, kada je riječ o digitalnom marketingu , važno je stvoriti vječni prvi dojam na druge. U stvari, to može učiniti ili slomiti vaše slike. Twitter slijedi ista pravila.
Kao što počnete interakciji s drugim ključnim sudionicima, ne možete samo besramno promovirati sebe. U stvari, to je vrlo preporučljivo da se ne promoviraju (ili svoj brand) tijekom Twitter chata.
Umjesto toga, trebali optimizirati svoj profil i pustiti da vam predstaviti drugima. Nemate jedan od onih lažnih profila s apstraktne cover sliku i neprestan tragu retweets. Potrudite se navesti svoje uloge radnih mjesta, oznake i interese u svom profilu.
Trebali biste uvijek cvrkut o svom brandu i industrije pripadate, tako da Vaši posjetitelji profila će upoznati vaše web stranice.
4. Pokrenite interakciji s drugima.
Nakon dekodiranja osnovne pojmove Twitter chat, uvijek možete početi u interakciji s drugim ključnim sudionicima. Budite aktivni dio razgovora i komunicirati s drugim gostima ili imaju utjecaja. Također možete dobiti u kontaktu s voditeljem i usmjeriti svoja pitanja na bilo koji drugi stručnjak.
Osim toga, uvijek možete retweet sadržaj druge korisnike, postavljati relevantna pitanja, pa čak i pružiti dobro istražena odgovor na pitanje. Dovoljno je otići s prirodnog toka razgovora i biti otvoren za učenje nešto novo.
Početi u interakciji s drugima
Ako ste pronašli netko daje promišljeni odgovor, onda uvijek možete ih cijeniti ili im pružiti povratne informacije. Ipak, kada sudjeluju u chat, nemojte ga pretjerano učiniti ili početak spam drugima. Budite precizniji i razumjeti da kada je riječ o Twitter, manje je više!
5. uvijek pratiti.
Ovo je jedna takva stvar da većina ljudi imaju tendenciju da se zaboraviti.
Nakon što je razgovor završen, važno je da se zahvalim moderatorima i izlaz u promišljeni način. Ako ste u interakciji s nekim ključnim imaju utjecaja tijekom razgovora, a zatim možete ih uvijek cvrkut osobno stvoriti dugotrajan odnos.
Promišljena follow-up poruke nikada neće proći nezapaženo. To će vam pomoći da stupite u kontakt s više ljudi i da ćete biti u mogućnosti proširiti svoj krug u kojem trenutku.
Uvijek slijedite-up
Uzmi ga samo jedan korak u isto vrijeme kako bi se znati kako se to radi.
Nakon što je sudjelovao u nekoliko razgovora, možete početi ublažavanje i domaćin svoje razgovore.
Kako domaćin Twitter Chat
Tijekom sudjelovanja može pomoći da se u kontaktu s drugim istomišljenicima, organiziranje Twitter chat može staviti na mapi ni u kojem trenutku.
To je jedan od najučinkovitijih načina za stvaranje svijesti o brandu na društvenim medijima, a dijeljenje znanja s drugim vodećim stručnjacima.
1. Dolazi do relevantnog temu.
To je najvažniji aspekt bilo Twitter chat.
Ako vaš topic neće zainteresirati druge, onda svakako ne može očekivati da će Twitter chat da rade jako dobro.
Prvi korak je da razmišljaju o predmetu koji se odnosi na vaše industrije. Ako je novi trend ili goruća tema koja privlači pažnju publike ovih dana, onda uvijek možete razgovarati o tom mjerodavnom temi.
Vaša je tema trebala biti povezana s markom. Također, svoju publiku trebao biti u mogućnosti da se odnose na tu temu. Ne samo tuku oko grma. Umjesto toga, dolazi do jednostavnim, ali izravnog subjekta koji neće zbuniti publiku.
Također, pokušajte ne odabrati osjetljivu temu na prvi ili ništa što bi moglo uvrijediti publiku.
Dolazi do relevantnog temu
Isto tako, bolje je napraviti neke istraživanja prije nego što se najavljuje temu. Ako je već objašnjeno od strane drugih tweetchats u zadnje vrijeme, a zatim biste trebali misliti na nešto drugo. Pokušaj da bude relevantna, novi, i jedinstveni.
2. Odaberite odgovarajući hashtag.
Pomiriti se s pravom #oznaku je vrlo važno. To ne bi trebalo biti predugo ili zbunjujuće. To bi trebao biti jednostavan za čarolija i zapamtiti. Pokušajte da ne spojiti više od 3-4 ključnih riječi zajedno dok kovanja #oznake.
Također, pokušajte ne pokupiti #oznaku koji je već u velikoj mjeri koristi netko drugi. Vaš hashtag treba biti u vezi s vama, vaše industrije, i ne bi trebao biti nejasni.
Sudionici ne bi dvaput razmisliti prije uključivanja ga u cvrkut.
Saznajte kako koristiti #oznake na društvenim medijima . To će vam pomoći da odaberete savršenu hashtag za svoj brand.
3. Odaberite savršen vrijeme.
To je sve o pravo vrijeme!
Iako Twitter je zauzet platforma, važno je da se s idealno vrijeme da privuku više ljudi. Provođenje chat u ranim jutarnjim satima ili prošla ponoć zapravo ne bi bilo smisla (osim ako vaš niša je "jako rano ujutro / kasno u noć Twitter korisnici").
Prije nego što odaberete vremena, mislim da je to iz perspektive svoje publike. Biste li bili zainteresirani za uzimanje neko vrijeme iz svog rasporeda za sudjelovanje u ovom chatu?
Prema Kissmetrics , većina retweets dogoditi nakon 5 sati radnim danom. Osim toga, radnim danom su bolji od vikendom hosting Twitter razgovore. Iako, to također ovisi o ciljanoj publici.
Odaberite savršen vrijeme
Također, položaj svoju publiku puno stvari. Ako imate međunarodnu publiku, onda morate hodati dodatni milju pružiti iskustvo besplatne za svakoga. Možete pokrenuti dva paralelna razgovore o različitim vremenskim zonama i kako bi se proširila doseg svoje tweetchat.
Idealno trajanje svake chat je jedan do dva sata. Iako, ako je tema vrlo zanimljiva, a što dovodi do zanimljivije razgovore, uvijek možete povećati trajanje.
4. Povežite se sa svojom publikom.
Ne možete očekivati da će publika biti uključen ni u jednom natjecanju ili tweetchat ako ne komunicirati s njima. Važno je uspostaviti dvosmjernu komunikaciju u cilju da se dobije više vuče.
Prije najavljujući vrijeme i na temu chat, provjerite da li već imate bavi publiku. Pokušajte se povezati s imaju utjecaja i drugih ključnih sudionika koji su aktivni na Twitteru. Pozivanje gostiju, imaju utjecaja i svojim sljedbenicima da se pridruže chat.
Važno je stvoriti buzz prije događaja prije početka chat, tako da vaša publika će upoznati o tome.
Iako ne treba spam drugima, važno je da se cvrkut o svom razgovoru nekoliko puta prije određenog datuma. Morate podsjetiti publiku o tome u promišljeni način.
Povežite se sa svojom publikom
5. Postavite jasne namjere.
Ovo je rookie pogreška da se uvijek treba izbjegavati odluka. Prije nego što počnete organizira chat, trebali biste biti dobro svjesni svoje svrhe iza njega.
Što je to što vi i vaš brand želite izaći iz nje?
Jeste li agresivan razgovor za stvaranje svijesti o brandu?
Želite li dobiti više sljedbenika?
Osim toga, kao što razgovarati o temi s publikom i stručnjaka, te bi trebao znati motivacija iza vodi razgovor.
Je li za stvaranje svijesti među svojom publikom u vezi određenog predmeta?
Da li jednostavno želite provesti Q & A sesije hosting by vodećih stručnjaka?
Uvijek postavite jasne smjernice i definiraju svrhu provođenja chat.
Morate shvatiti da to nije tako lako moderirati razgovor bilo.
Znate što želite, i ostati motiviran.
6. Organizirati sve unaprijed.
Ne samo smisliti svoj sljedeći Twitter chat niotkuda. Važno je da se sekvencijalni put i slijediti stroga datuma.
Koristite vizualna pomagala , a najavljujući datum i vrijeme razgovara. Neka publika zna o toj temi, a spomenuti ručke drugim gostima, kao dobro.
Organizirajte sve unaprijed
Držite zamah chat živ potičući svoje sudionike u interakciji jedni s drugima. Ako ste agresivan nekoliko gostiju, onda uvijek možete pripremiti popis pitanja, kao dobro. Upravljanje sve zamišljeno i uvijek imati plan.
Prateći chat, može reagirati kao što možete. Uostalom, imate ograničen iznos od vrijeme i trebali izvući najviše iz njega. Držati oko na sat i ostati daleko od sukoba. Uvijek možete postaviti brojač kako bi bili sigurni da slijedite unaprijed određenog rasporeda.
Uvijek možete postaviti brojač kako bi bili sigurni da slijedite unaprijed određenog rasporeda.
7. Budite Twitter-pamet.
Nepotrebno je reći, važno je znati kako Twitter radi prije nego agresivan razgovor.
Nemojte biti nejasne, a tweeting, i uvijek spomenuti osobu s kojom ste u interakciji. Isto tako, ako je vaš odgovor ili pitanje je dugo, možete ga razbiti u dijelove (kao dio 1, dio 2, itd.)
Također, stavili dodatni "." Ispred "@", a tweeting ako želite proširiti ukupni doseg vaše tweets, jer to će prikazati svoj tweet u svih sažetaka. Osim toga, možete koristiti značajku "liste" da bi sve organizirano.
Uvijek ostati na vrhu svoje igre pružiti nezaboravan doživljaj za svoje sudionike.
8. Pratiti chat.
Kada vaš Twitter chat se odvija, te bi trebao biti vrlo oprezan i brz. Potaknite svoju publiku koristiti hashtag, i biti u potpunu kontrolu cijelog interakcije. Kao domaćin, trebali moderirati razgovor i držati loptu valjanje.
Vi bi također trebali istovremeno izmjeriti doseg #oznaku. Postoje različite vrste hashtag alata za marketingu koje možete koristiti dok nadzor svoju #oznaku tijekom chata.
Ako želite da se vaš #oznaku Trendovi na Twitteru, onda ste definitivno trebali zadržati stalan o tome kako ljudi ga koristi tijekom chata.
9. Izrazite svoju zahvalnost.
Važno je završiti razgovor na pozitivan note. To možete učiniti tako da spomenuti svoje ključne sudionike i goste u čestitajući cvrkut. Mali pokazuju procjene može ići dug put.
Također možete postavljati fotografiju ili GIF izražava svoju zahvalnost svim sudionicima za izradu događaj tako živo i uspješan.
Izrazite svoju zahvalnost
Ova vrsta praćenja je vrlo važno. To će vam pomoći stvoriti trajan odnos s drugima i da će pustiti te znati gdje vam je potrebno poboljšati. Uzimanjem povratne informacije od drugih stručnjaka , te doći do učiti i biti bolji.
10. Koristite dostupne alate.
Tijekom obavljanja Twitter chat može činiti malo zahtjevna u početku, to nije raketna znanost. Srećom, postoji mnogo alata koji vam mogu pomoći ugostiti chat lako. Uz TweetChat , možete filtrirati buke i usredotočiti na svoje #oznaku iz svoje nadzorne ploče.
HootSuite je još jedan veliki alat. Bilo koja vrsta praćenja hashtag alat kao što je Socialert može dodatno pomoći organizirati vaš sljedeći Twitter chat s pronicav izvješća.
Ulazak i hosting Twitter Chatovi
Siguran sam da nakon što sve gore navedene prijedloge, od vas će biti u mogućnosti ugostiti ili se pridružiti Twitter chat bez ikakvih problema.
To je definitivno odličan način za stvaranje svijesti o brandu i proširiti svoju publiku u isto vrijeme.
Ne čekajte više i na razini vašeg digitalnog marketinga igra organiziranjem vaš sljedeći Twitter razgovor odmah!
Ako imate bilo kakve nedoumice u vezi Twitter razgovora, daj mi u komentarima ispod. Volio bih vam pomoći, tako da možete napraviti najviše iz Twittera u kojem trenutku!
Za više velikih društvenih medija marketinških alata , check out ove postove:
15 Amazing Social Media Alati trebali biste provjeriti
12 Ultra moderne alate da svaki Digitalni marketer trebali znati
21 Twitter Alati za svaki Twitter naprednog korisnika
Kao i ovaj post? Ne zaboravite da ga podijelite!