7 On-Page SEO Provjerava da morate provesti u vremenskim razmacima

Kada je u pitanju SEO, znamo da je link building je proces u tijeku, ali je više nego često ne, mi imaju tendenciju da se zanemariti on-page SEO aspekte.

Ažuriranja stranice, tematski ažuriranja / promjene, plugin ažuriranja, dodajući novi plugin / funkcionalnost, a druge promjene kao što su ažuriranje datoteka pomoću FTP može uzrokovati neke slučajne pogreške koje bi mogle dovesti do on-page SEO pitanja. Osim ako proaktivno tražiti za te pogreške, oni će proći neopaženo i da će negativno utjecati na vaše organske ljestvici.

Na primjer, nedavno sam shvatio da sam bio blokira slike u jednom od mojih blogova za gotovo 6 mjeseci zbog starog i zapuštenog robots.txt datoteku. Zamislite utjecaj takva pogreška može imati na vaš ljestvici!

On-Page SEO za provjeru

Imajući na važnost SEO na umu, ovdje su 7 važne provjere koje trebate provoditi u vremenskim razmacima kako bi se osiguralo da je vaš on-page SEO je na točku.

Napomena: Iako ove provjere za osobe koje odgovaraju na WordPress blog, mogu se koristiti za bilo blogger na bilo kojoj platformi.

1. Provjerite svoje stranice za slomljena linkovi.

Stranice s prekinutih veza (koja može biti unutarnji ili vanjski link) potencijalno može izgubiti ljestvici u rezultatima pretraživanja. Čak i ako imate kontrolu nad internim linkovima, nemate kontrolu nad vanjskim linkovima.

Postoji ogromna mogućnost da web-stranica ili resurs koji se povezali više ne postoji ili je premještena u drugu URL,  što je rezultiralo u prekinutoj vezi .

To je razlog zašto se preporučuje za provjeru neispravnih linkova povremeno.

Postoji cijeli niz načina da provjerite za slomljena linkovi, ali je jedan od najjednostavnijih i najučinkovitijih načina je s  ScreamingFrog SEO Software.

Za pronalaženje slomljena linkove na svoje stranice pomoću ScreamingFrog, unesite URL domene u predviđeni prostor i kliknite na "Start" gumb. Nakon što je puzanje završi, odaberite karticu Response Codes i filtrirati rezultate na temelju "Client Error (4xx)".  Sada bi ste trebali biti u mogućnosti vidjeti sve veze koje su slomljena.

Kliknite na svaku prekinutu vezu, a zatim odaberite Inlinks karticu da biste vidjeli koja stranica (e) zapravo sadrže ovu prekinutu vezu. (Pogledajte slike u nastavku.)

Screamingfrog linkovi provjeru
Ako koristite WordPress, također možete koristiti dodatak poput Broken Link Checker . Ovaj dodatak će se naći i popraviti sve slomljena linkove.

Drugi način za provjeru neispravnih linkova putem Google Search Console. Prijavi se i idite na pretražuj> pogreške indeksiranja i provjeriti za "404" i "nije pronađen" grešaka pod Pogreške URL odjeljku.

Ako ste pronašli 404 URL-ova , kliknite na URL, a zatim idite na Linked Na kartici kako bi vidjeli koja stranica (e) sadrže ovaj pokvareni URL.

2. Koristite naredbu stranice za provjeru prisutnosti male vrijednosti stranicama u Google indeksu.

Naredbi  " mjesto: sitename.com" prikazuje sve stranice na svoje stranice indeksirane od strane Googlea.



Do otprilike skeniranje kroz ove rezultate, trebali biste biti u mogućnosti da provjerite je li sve stranice indeksirane su dobre kvalitete ili ako postoje neke male vrijednosti stranicama prisutni.

Brzo Savjet: Ako se vaš site ima puno stranica, promjenu postavki Google pretraživanja prikazati 100 rezultata u isto vrijeme. Na taj način možete jednostavno skenirati kroz sve rezultate brzo.

Primjer stranice niske vrijednosti će biti 'traži rezultat' stranicu. Možda imate okvir za pretraživanje na Vašim stranicama, te postoji mogućnost da se sve stranice s rezultatima pretraživanja su i indeksirana . Sve te stranice sadrže ništa osim linkova, a time su malo da nema vrijednosti. To je najbolje da bi ove stranice od uzimajući indeksirana.

Drugi primjer bi bio nazočnost više verzija iste stranice u indeksu. To se može dogoditi ako naiđete online trgovine i vaši rezultati pretraživanja imaju mogućnost biti riješeno.

Evo primjera od više inačica istog stranici za pretraživanje:

http://sitename.com/products/search?q=chairs
http://sitename.com/products/search?q=chairs&sort=price&dir=asc
http://sitename.com/products/search?q=chairs&sort=price&dir=desc
http://sitename.com/products/search?q=chairs&sort=latest&dir=asc
http://sitename.com/products/search?q=chairs&sort=latest&dir=desc
Na jednostavan način možete isključiti takve stranice indeksiraju ih disallowing u robots.txt, ili pomoću robota meta oznake . Također možete blokirati određene parametre URL iz uzimajući uvukao pomoću Google Search Console odlaskom na pretražuj> parametre.

3. Provjerite robots.txt kako bi vidjeli ako blokiraju važne resurse.

Kada koristite CMS kao što su WordPress, to je lako slučajno blokirati važan sadržaj kao što su slike, JavaScript, CSS i drugih sredstava koja se zapravo može pomoći u Google botovi bolji pristup / analizu vaše web stranice.

Na primjer, blokiranje iz wp-content folder u robots.txt bi značilo blokira slike iz uzimajući uvukao. Ako Google roboti ne mogu pristupiti slike na svoje stranice, vaš potencijal za viši rang zbog tih slika smanjuje. Isto tako, fotografije će biti nedostupna putem Google pretraživanje slika, dodatno smanjujući svoj organski promet.

Na isti način, ako Google roboti ne mogu pristupiti JavaScript ili CSS na svoje stranice, ne mogu utvrditi je li vaš site je osjetljiv ili ne. Pa čak i ako vaš site je osjetljiv , Google će misliti da nije, a kao rezultat toga, vaše stranice neće rang dobro u mobilnim rezultatima pretraživanja.

Da biste saznali ako blokiraju važne resurse, prijavite se na svoj Google Search Console i otići na Google Index> Blokirane resursa.  Ovdje bi trebao biti u mogućnosti vidjeti sve resurse koje blokiraju. Nakon toga možete deblokirati ta sredstva pomoću robots.txt (ili kroz .htaccess ako treba).

Na primjer, recimo da se blokira sljedeća dva izvora:

/wp-content/uploads/2017/01/image.jpg
/wp-includes/js/wp-embed.min.js
Možete deblokirati ta sredstva dodavanjem sljedeće u datoteku robots.txt:

Allow: / wp-uključuje / js /
Allow: / wp-content / slike /
Kako provjeriti ako ti resursi su sada indeksirati, idite na pretražuj> Robots.txt  u svoj Google Search konzole, a zatim unesite URL u za to predviđeno mjesto i kliknite na  "Test".



4. Provjerite HTML izvor važnih postove i stranice kako bi se osiguralo da je sve u redu.

To je jedna stvar da koristite SEO dodataka za optimizirati svoj site, i to je još jedna stvar kako bi se osiguralo da rade ispravno. HTML izvor je najbolji način da se osigura da sve svoje SEO-based meta oznake se dodaju na prave stranice. To je ujedno i najbolji način provjeriti za pogreške koje treba ispraviti.

Ako koristite WordPress blog, samo trebate provjeriti slijedeće stranice (u većini slučajeva):

Početna stranica / Naslovnica (+ jedan Označeno brojevima stranica, ako stranica numeriranje je prisutan)
Svaka jednoj stranici postova
Jedan od po arhivi stranica (prva stranica i nekoliko označenim brojem stranica)
Stranica vezanost medija
Ostale stranice - ako imate običaj post Stranice
Kao što je navedeno, potrebno je samo provjeriti izvor jedan ili dva od svakog od tih stranica da bi bili sigurni da je sve u redu.

Za provjeru izvora, učinite sljedeće:

Otvorite stranicu koja treba provjeriti u prozoru preglednika.
Pritisnite CTRL + U na tipkovnici da bi se izvor stranice, ili desni klik na stranicu i odaberite "Prikaži izvor".
Sada provjeriti sadržaj unutar "glava" oznake (<head> </ head>) kako bi se osiguralo da je sve u redu.


Evo nekoliko provjerava da li se može obavljati:

Provjerite da li su stranice imaju više instanci istog meta tag, kao što naslov ili meta tag opis. To se može dogoditi kada se čep i tema i umetnite istu meta oznaku u zaglavlju.
Provjerite je li stranica ima meta robota oznaku, te osigurati da je ispravno postavljen. Drugim riječima, provjerite je li roboti oznaka nije slučajno postavljen na NOINDEX ili Nofollow za važne stranice. I pobrinite se da to doista je postavljen na Noindex za niske stranice vrijednosti.
Ako je Označeno brojevima stranica, provjerite imate li odgovarajuće rel = "Dalje" i rel = "Prethodna" meta tagova.
Provjerite je li stranica (pogotovo Single Post stranica i stranica) imaju odgovarajuće NN oznake (posebno "NN slike" oznaku), Twitter kartica, i druge društvene medijske meta tags i druge oznake kao schema.org oznaka (ako koristite ih).
Provjerite je li stranica ima rel = "canonical" oznaku i pobrinite se da to pokazuje pravilan kanonski URL.
Provjerite da li su stranice imaju Meta oznaka. (Ovaj tag je važno za mobilne brzinu.)
5. Provjerite za mobilne pogreške upotrebljivosti.

Mjesta koja su ne odgovara ne rang dobro u Googleovim rezultatima mobilnog pretraživanja. Iako je vaš site je osjetljiv, ne postoji govori ono što Google roboti će misliti. Čak i mala promjena kao što je blokiranje resurs može učiniti vaš osjetljiv site izgleda ne reagira u Google prikazu.



Pa čak i ako mislite da je vaš site je osjetljiv, čine ga praksa da provjerite je li vaše stranice su mobilni prijateljski ili ako imaju mobilne upotrebljivosti pogreške.

Da biste to učinili, prijavite se na svoj Google Search Console i otići na pretrage prometa> prikladnosti za mobilne uređaje za provjeru je li bilo koji od ovih stranica pokazuju upotrebljivosti za mobilni pogreške.

Također možete koristiti Google mobilni prijateljski testa za provjeru pojedinih stranica.

6. Provjerite donijeti blokiraju skripte.

Možda ste dodali novi plugin ili funkcionalnost na svoj blog koji bi ste dodali razgovore sa mnogim JavaScript i CSS datoteke na svim stranicama web-lokacije. Funkcionalnost Dodatak je moglo biti za jednu stranicu, ali poziva na njegove JavaScript i CSS su na svim stranicama.

Na primjer, možda ste dodali kontakt obrasca plugin koji radi samo na jednoj stranici - Vaše kontakt stranici. No plugin mogao je dodati svoje JavaScript datoteke na svakoj stranici.

Više JavaScript i CSS reference stranica ima, više je potrebno za učitavanje. To smanjuje brzinu stranicu koja može negativno utjecati na svoje tražilice ljestvici.

Najbolji način da se to ne bi dogodilo je da provjerite članak stranice Vaše web lokacije pomoću Googleovog alata PageSpeed Insights na regularnoj osnovi. Provjerite da li postoji koji blokira JavaScript datoteke i shvatiti ako su ti skripte potrebne za stranicu da funkcionira ispravno.



Ako ste pronašli neželjenih skripte, ograničavanje ove skripte samo na stranice koje ih zahtijevaju, tako da ne učitati u kojoj nisu htjeli. Možete razmisliti o dodavanju odgoditi ili asinkronom pripisuju JavaScript datoteke.

7. provjeriti i pratiti na mjestu zastoja.

Česti zastoja ne samo voziti posjetitelje, oni povrijediti vaš SEO. To je razlog zašto je neophodno pratiti vrijeme neprekidnog rada web lokacije u stalnoj osnovi.

Postoji niz besplatnih i plaćenih usluga kao što su Uptime robota , Jetpack Monitor , Pingdom , Montastic , AreMySitesUp i Site24x7 koji vam mogu pomoći učiniti upravo to. Većina tih usluga će vam poslati e-mail, pa čak i mobilni obavijest da Vas informira o web zastoja. Neke usluge i poslati vam mjesečni izvještaj o tome kako izvesti vaš site.

Ako ustanovite da je vaš site doživljava česte zastoja, vrijeme je da razmislite o promjeni web domaćin .

Stvari monitor za pravilnu on-page SEO

To su neke vrlo važne stvari koje treba provjeriti tako da je vaš on-page SEO ostaje visoko optimiziran.

Provođenje ove provjere na redovnoj osnovi će osigurati da vaš on-site SEO je na mjestu i da je vaši ljestvici nisu dobivanje ozlijeđen bez vašeg znanja.

Pustiti mene znati što vrste stvari koje provjeriti kada se radi SEO web revizije. Što učiniti kako bi bili sigurni on-page SEO ostaje optimiziran? Javite mi se u komentarima ispod!

Ovdje su neke više SEO članaka na check out:

5 Odlično Web stranice za provjeru Google Riječ Rankings
On-Page SEO tehnike na rang na prvoj stranici
Najbolji ključne riječi istraživanja alati za SEO
Kako postaviti Yoast WordPress SEO Plugin [Promjena]
Kao i ovaj post? Ne zaboravite da ga podijelite!