Poslovni blog je uzbudljivo da se pokrene za početnike, jer oni žele zaraditi ugled i novac. Blogging za posao je temelj vaše online entiteta kao industrija stručnjak. Tu su i ljudi koji žele napraviti blogging svoj primarni izvor zarade.
Ako ste s punim radnim vremenom bloger i vi ste bloganje za život, ljudi misle da je to tako jednostavno kada primate plaću samo pisanjem na internetu.
Pravi scenarij je daleko drugačija, a zarada od bloganje nije lako na sve. Pravi izazov za početnike počinje kad bi im prvih nekoliko blog marketinške pogreške.
Ako slijedite algoritam za pretraživanje engine ažuriranja, razumjeti nepobjedivu moć sadržaja marketinga za dobiti više prometa i link zgrade s dobiti više ovlasti .
Dakle, ima blog na vaše web stranice je odličan način za prikaz podataka. To je poput prometne magnet za Vaše poslovanje.
U usporedbi s prije nekoliko godina, sadržaj marketing je najmoćniji način za dobivanje promet na vaše stranice:
(Izvor: HubSpot )
Poslovni Blog pogrešaka koje koštaju vrijeme i novac:
Pogreška 1 - Ideja generacije u pogrešnom smjeru.
Možete imati iskru ideje u bilo koje doba dana. Bilo da se vozite, ili gledanje filmova, ili gledano sa svojim šefom, inovativni bloganje tema može vas pogoditi. No, to ne osigurava uspjeh. Inovativna ideja ima samo pravilno implikacije kada je savršeno stapa s vašim poslovnim i / ili brand prijedlog.
Rješenje: Neka vaš blog služiti svoju tvrtku ciljeva.
Kao što je vaše poslovanje blog je isticanje neke stvarne životne probleme u industriji, poslovni blog post bi trebao dijeliti zajednički cilj. Problemi Adresa Industrija i izvide moguća rješenja.
Da bi se ostvarila više jasnoće, možete razgovarati s industrijskim čelnicima, ili barem vaša tvrtka upravitelj i prodajni tim, razumjeti česte probleme s kojima se susreću.
To će vam pomoći protumačiti sve od razine tla i shvatiti najbolje moguće rješenje.
Ovaj proces čini vaš poslovni blog više koristan, i na kraju, više vrijedan.
Pogreška 2 - Vaš stil pisanja je vrlo krut.
Blog pisanje nije kao knjiga pisanje ili istraživanje sastava papira. U početnoj fazi, što može biti vrlo zbunjen obrazaca pisanja. Morate biti svjesni činjenice da je vaš blog je rješenje za probleme koje su ljudi u potrazi za on-line. Ako je stil pisanja je vrlo krut, ljudi ne mogu uživati čitajući ga.
Rješenje: Napišite način na razgovor.
Stil pisanja blogova treba biti vrlo razgovorni. Ovaj pristup može napraviti čitatelj povezati sadržaj u mnogo ugodniji način.
Čak iu poslovne blogove, čitatelj mora osjećati da su oni komunicira sa stvarnim ljudima, a ne roboti.
Pogreška 3 - Misliš da se ljudi brinu o svom ideji.
Znam da ovo zvuči nepristojno, ali to je istina. Ako mislite da su ljudi zainteresirani za ono što imate za reći, vi ste u krivu. Do možete napraviti svoj brand, oni ne brinu o svom sadržaju. Vaši čitatelji samo tražiti njihove upite, i oni su samo zainteresirani vrijednosti su zarade.
Rješenje: odražavati vašu osobnost u pisanom obliku.
Kad god se isporučuje informacije, pokušati otisnuti svoj osobni stil pisanja. To može angažirati ljude više, i ona postaje marke točka za vaš poslovni blog.
Na primjer, ako možete umetnuti humor usred ozbiljnog poslovnog blog, ljudi će uvidjeti da sadržaj više zanimljiv nego dosadan istraživačkom radu.
Pogreška 4 - Nemojte pisati o širim temama.
Na početku svoje karijere kao poslovni bloger, možda ste odabrali široke teme:
To će biti teško za vas da se stvarno zaroniti duboko u tim temama, pogotovo ako ste tek počinje out sebe. Ako ne i pokriti detalje minute, vaš kvalitetan sadržaj će biti jako razrijeđen. Nemojte odabrati široke sadržaja ideje za poslovni blog.
Rješenje: Napravite određeni sadržaj.
Najbolji način da biste dobili pozornost treba biti vrlo specifičan. Angažman na sadržaj će biti više uzbudljivo i da ćete biti u mogućnosti to pretvoriti više vodi.
Pogreška 5 - Ne koristite točne podatke.
Ako trebate napraviti argument, morat ćete kontekst. Valjanost vaše točke moraju biti vjerodostojni, a koji ne može biti moguće bez dovoljno podataka.
Na primjer:
Ljudi koriste Instagram više danas. U SAD-u, Instagram uporaba trebao rasti 10,6% ove godine, u usporedbi s rastom od 3,1% u sektoru socijalne mreže.
Na temelju podataka sadržaja je mnogo korisniji korijen vjerodostojnost bodove možete raspravljati.
Rješenje: Koristite podatke i istraživanja za sigurnosno kopiranje argument.
Da biste dobili pouzdane podatke, morate proći kroz znanstvenih radova i saznati ključne točke podataka za podršku svoje argumente. Ti podaci moraju biti relevantne za vaš sadržaj, a čitatelji moraju biti obogaćen ovim podacima.
Možete pronaći besplatno znanstvenih radova ovdje:
Pogreška 6: Vi ste neoprezni o plagijat.
Nakon Panda ažuriranja , tanke ili duple sadržaj je teško kažnjen. Plagiranje nije bio nagrađen u školi, a to neće biti nagrađeni za poslovne blog.
Mnogi blogeri koji zamisliti bježe s postupkom copy / paste ne znaju da Google roboti su vrlo oprezan. Oni će teško kazniti svoj blog i rangirati ih prema dolje u organskim tražilice oglasi.
Rješenje: Naučite citirati svoje izvore.
Ponekad morate da se odnosi na drugi sadržaj ili statistike za obogatiti sadržaj logiku u vaš poslovni blog. Trebali bi naučiti kako citirati sadržaj iz nekog drugog izvora na vašim stranicama.
Stvari za napraviti:
To uopće nije super komplicirano. Vi samo trebate vježbati proces.
Pogreška 7 - Ti zaboraviti reviziju.
Nakon pisanja dio sadržaja, većina blogera jednostavno ga objaviti. Ne! Morate ga ponovno pročitati.
Rješenje: Uredite sadržaj još jednom nakon pisanja (čitanje o lektura ovdje ).
Nakon pisanja sadržaja, ulažu 30 minuta više u uređivanju tog sadržaja. Ona će očistiti svoj komad iz gramatičke i rečenične građevinske pogreške. Morate popraviti greške u pisanju i provjeriti protok sadržaja.
Što vam je potrebno za provjeru:
Pogreška 8: Vi niste dosljedni.
Vi možda već znate da je češće ažuriranje sadržaja, više posjeta ćete dobiti.
Ovaj dosljednost puno stvari. Ako ste ažurirali pet blogova u tjedan, sljedeći tjedan se broj ne može ići dolje na jedan ili dva. To će zbuniti svoje čitatelje.
Rješenje: Koristite urednički kalendar .
Morate napraviti pisanje svoj blog dosljedan naviku . Morate planirati svoj sadržaj unaprijed po tome da li je u skladu sa svojim marketinške strategije.
Pogreška 9: Pišete krivu stvar.
Blogeri, početnici ili profesionalci, vrlo su svjesni o prometu. Nakon početnog šiljak koji dolazi od objave novih sadržaja je više, mnogi blogeri počeli da se pitaju zašto da promet nije stalan.
To je vrlo prirodno za vas da gubiti nadu kad otkrijete da je vaš stari blog sadržaj nije dovoljno agresivna privući više prometa.
Rješenje: Usredotočite se na kumulativne potencijalu organskog prometa.
Umjesto da se usredotoči na kratkoročne prometa, morate se usredotočiti na potencijalne organskih prometa u budućnosti . Vaš odabir sadržaja mora usredotočiti na zimzelena sadržaja .
To će generirati dugoročno promet. To će pomoći čak i iz šiljaka.
Samo nemojte zaboraviti da vaš sadržaj je relevantan, laserski usmjereni na publiku, te su informacije bogatih.
I ne zaboravite dodati poziv na radnju u svom sadržaju.
Posao Blogging greške
Kada napišete dovoljno dugo o svojoj temi, vi ćete početi da se više knowledgable o tome što radi, a što ne radi.
Vi ćete početi da shvate da su greške su vodilja ka uzimajući pravo akciju svi zajedno.
Saznajte iz pogrešaka mnogih poslovnih blogere prije vas i početi prikazivati svoje poslovne blog s pravom sadržaja, pravo rasporeda i pravim stavom.
Ovaj gost pošta podnosi Debojyoti. Želite li poslati gost post na ShoutMeLoud? Pročitajte naše smjernice za dostavu .
Kao i ovaj post? Ne zaboravite da ga podijelite!