Ukoliko Blogging može koristiti kao alat za procjenu u sveučilištu?

U trenutnom digitalno doba, tu je veći naglasak na sudjelovanju interakcije studenta izvan učionice s novom obliku 'domaću zadaću' odnosno bloganje. Sve više i više blogeri su uključenje u živim raspravama u širokom rasponu tema diljem svijeta, i analize tih blogova pomaže studentima s vrijednim inputa u svojoj domeni studiranja.

Akademski Blogging

Blogging za akademske svrhe bolje poznat kao akademska blogging . To su blogovi gdje ljudi otvarati kratke članke o trajnoj osnovi na određenu temu studiranja. On svibanj imati jedan ili više autora. Se koristi u obliku kratkih priča ili kao putopisnu javne stranice. Postati stručnjak za vid, ne samo omogućuje vam riješiti sve Q & ans vezane za njega, ali i bez napora prenijeti vještinu drugima. Postoje određene dimenzije koje možete nadoknaditi kasnije. Kao što možete postati bloger za novac kasnije.
One se lako može pronaći studente iz znan sveučilišta bloganje na službenim Student blogovi za nadopune na studentskom životu na kampusu. Da biste dobili ideju, možete provjeriti Student Sharehouse na Queensland University of Technology, odnosno Studentski blog na Sveučilištu Harvard .
Studentski Sharehouse
Izvor: Student Udio kuća QUT
Studentski blog
Izvor: Studentski blog Håvard

Samo da bude jasno, ovi blogovi nisu akademski blogovi jer nisu vezane uz saznanja o bilo kojem tečaju ili jedinice na tim sveučilištima. Akademski blogovi su se studenti u sklopu procjene gdje studenti trebaju napisati vlastite post na određenu temu ili događaj. Osim toga, oni također moraju komentirati akademskih blogu od ostalih učenika iz iste jedinice.
Važno je uzeti u obzir snagu ovog načina web-based komunikacije u start-up eko-prostor kao naglasio oštra Agarwal u svom postu pod nazivom " 10 alata Mladi poduzetnici trebali koristiti za svoje StartUp ". Međutim, u akademskom svijetu, postoji mnogo sveučilišta, gdje bi nastavnici biti skeptični uzimajući ovaj pristup blogging kao dio njihovog nastavnog plana i programa. Njihova škola misli ne odobrava akademskog bloganje, a uloga se može igrati proizvesti neki oblik student učenje kao ishod kolegija.
Iako je Mark uzorka , koji je izvanredni profesor Davidson College, North Carolina, SAD bi molim da se razlikuju, kako on kaže najbolji navodeći - " A blog prije klasa tema je prednost na više načina nego što može naškoditi ." On ističe 3 glavne razloge navedenom tvrdnjom,
  1. Student je svjestan javnosti foruma gdje je blogging i koja je još pri svijesti, a time automatski odgovorni za ono što piše.
  2. Student vidi otvoreni forum za raspravu o blogovima kao otvoreni razgovor koji im omogućuje da sudjeluju više otvoreno.
  3. Profesor dobiva head-start iniciranjem diskusija ide pred klasa počinje i dobiva uvid o tome što je uopće razmišljanje studenata.
Isto tako, Sarah Lohnes od učitelja College of Columbia University naglašava na temeljne elemente koji bi trebao biti dio svakog studenta blog,
  1. Originalnost
  2. Svrha
  3. Moraju razmisliti o učenikovim identiteta i društvene pripadnosti
  4. Treba ponuditi osjećaj intimnosti i neposrednosti
Međutim, pitanje muči većinu akademika je da li je u ovom razdoblju, studentski blogovi su potrebni za studente?
Ili da ga na neki drugi način, kako dodajete blogging kao sredstvo za procjenu i potaknuti ga među učenicima?
Ova su pitanja u ovom trenutku je teško odgovoriti i može ovisiti o temi i područja studija. Blog može biti problematično za profesore previše, kao što može biti dugotrajan odgovoriti na 30 različitih blogova ili više. Međutim, to je potrebno učiniti kako bi se ne samo pomoći student osjećati se bave, ali i potaknuti ga / ju da posjetite blog. Peer review pomaže smanjiti neke od tog tereta i ona također dovodi u angažiranije iskustvo učenja za sve učenike.
Studenti ne trebaju nužno biti motivirani prema blogging kulture. To je razlog zašto je važno da nastavnici gamify bloganje kao akademski alat. To će pomoći u poticanju učenika da usvoji to kao dio njihovog pristupa učenja.
Godine 1978, Vygotsky pisao o važnosti učenja od strane suradničkog učenja za djecu. Isto se odnosi i na zadacima e-učenja kao što potiče studente procijeniti tuđe zadatke i usporediti, a ovisno o svom radu. Nakon što je rekao da, student treba spomenuti izvore svih podataka koji se spominju u akademskoj blog. To je potrebno da učenici pridržavati referenci stila i standarda za sve zadatke koje je pripremio im u njihovom sveučilištu. Isto vrijedi i za dobar blog, koji ne samo da komunicira središnju poruku preko bloga, ali također podržava argument s referentnim linkovima na izvore korisnih informacija. Ovo gradi vjerodostojnost i valjanost središnjeg argumenta, što je više instrumentalna u privlačenju čitatelja.

Što je u njemu za studenta?

  1. Blogovi skloni miješati akademski iskustvo učenja s digitalnim iskustvo učenja. Bilo koji oblik digitalnih sadržaja može biti dio akademske blogging.
  2. Budući studenti pišu u otvorenom forumu to je korisno za njih jer su procesi učenja i ocjenjivanja transparentni, dakle demokratizacije procjenu i izgradnju više kapaciteta za učenika da uče.
  3. Budući da su mnogi studenti već na brodu s blogging kulture, što ne zahtijeva puno treninga u on-board učenika u ovom obliku učenja.
  4. Više sramežljivi studenti koji oklijevaju da se pred razredom i govore svoje mišljenje su dali savršen platformu, gdje se mogu izraziti sebe na najbolji mogući način.

Što je u njemu za učilo?

  1. Studenti uče u više interaktivni način s više jasan i transparentan dijalog između sebe. Studenti se, pak dizajnirati svoje vlastito učenje po ključnim stvarima i višu razinu učenja.
  2. Studenti dobili da se uključe na temu studije prije same sjednice predavanja.
  3. To je transparentan zapis o procesu učenja učenika s višim slobode i angažmana.
  4. Kroz redovite provjere, ocjenjivanja i ponovnog objavljivanja profesora može potaknuti studente da postanu stručnjaci u određenim temama, kao dobro.
  5. To vam sve različite vrste raznolike perspektive u procjeni blog i stvara platformu za studente za vrednovanje različitih perspektiva vezane za istu temu pod studija.
Izvor: Wayferrystorage01 blog
Izvor: Wayferrystorage01 blog
Nažalost, nekoliko kontra, kao i ...
  1. Važno je naučiti studente osnovna protokole kako, kada, što i koliko postavljati na studentski blog.
  2. Iako postoji samoprocjene su uključeni u sustav ocjenjivanja blog, važno je osigurati uvjete označavanja i rubrike. Važno je da bodovanja dizajn s naglaskom na ciljanu ishoda učenja, a ne na samo dobivanje aktivno sudjelovanje na blogu.
  3. S vremena na vrijeme potrebno je da reinvent naravno uopce uklopiti bloganje aktivnosti u sklopu tečaja.
  4. Isto tako, važno je surađivati ​​dizajn učenja zadatka s ciljem blog pisanja i sudjelovanja.
  5. Također, ponekad studenti možda imaju tendenciju da razbiti ravnotežu studije & blogging kao dio svakodnevnog života. To je potrebno da se brine, tako da su i drugi aspekti naravno plaćeni pozornost.
  6. Ponekad trošak za početak self-domaćin WordPress blog . U većini slučajeva, poddomena set-up na sveučilišnom portala će biti dosta. Međutim, to može biti previše za studenta s vremena na vrijeme, bez potpore sveučilišta.
Grubo Agarwal također ističe još nekoliko točaka na Prednosti i nedostaci blogging .
Na taj način, možemo vidjeti kako akademska bloganje kada se provodi kao dio nastavnog plana i programa, naravno, može učiniti čuda za studentski angažman i pomoć u postizanju ishoda učenja. Poslije rečenog da, nadamo se da ćemo naći akademskog bloganje kao dio tečajeva diljem svijeta, u skladu s rastom blogging na World Wide Webu .