Kako kupiti proizvode iz Amazon Korištenje Bitcoins i uštedite do 25%

Kad god govorim o Bitcoin , jedan od najčešćih pitanja koja sam se pitao je:
  • Kako koristiti Bitcoins?
U 2017, postoji mnogo načina na koje možete koristiti Bitcoin.
Možete ga koristiti za kupnju stvari (kao što bi s "tradicionalnim" novac), a možete ga koristiti kako bi novac (tj ulaganja).
Danas, ja sam dijeljenje detaljan tutorial koji će vam pomoći za kupnju proizvoda iz Amazon koristeći bitcoins i također će vam pomoći da uštedite i do 25%.
To možete učiniti s  Purse.io .
Torbicu je popularan alat koji se koristi za mnoge stvari:
  • Tečaj Amazon poklon kartice za bitcoins.
  • Kupite proizvode iz Amazon koristeći bitcoins.
  • Dobiti popust na kupnju od Amazona.
U prošlosti, ja sam koristio Purse.io zaraditi bitcoins u zamjenu za Amazon poklon kartice.
U ovom tutorial ću vam pokazati kako koristiti torbicu da naručite bilo koji proizvod iz Amazon i uštedjeti novac. Jedina stvar koju morate imati sa sobom su vaši bitcoins. Ako ne posjedujete bitcoins ipak, možete ih kupiti od jednog od tih mjesta:
  • Indija: Unocoin , Coinsecure , Zebpay
  • SAD: Coinbase , GoCelery
  • Europ: Cex.io , Bitstamp , Bitbay
  • Nigerija: Naireax
  • Kina: BTCC
Također možete kupiti bitcoins anonimno koristeći Localbitcoins . (Ovdje je tutorial o tome kako to učiniti .)
sporednu 
Prije nego što smo prešli na ozbiljne dio (udžbenik), neka mi se brzo podijeliti priču o mom telefonu.
Ja sam koristeći OnePlus 3 telefona u posljednjih nekoliko mjeseci, a ja sam bio prilično zadovoljan ukupnu učinkovitost i vrijednost za novac.
Tijekom 2. tjedna siječnja 2017., posjetio sam Ameriku da održim govor u Affiliate Summit Zapada. Pa, na LAX (zračna luka Los Angeles) dobio sam pokupiti rupu! Srećom, jedina stvar koju sam izgubila je bio moj telefon. Koristio sam Android Remote Manager i izbrisati sve osjetljive podatke.
Međutim, još uvijek je potrebno još jedan telefon. Dakle, umjesto da se izravno kupnju jednog, odlučio sam naručiti novi telefon pomoću Purse.io  (i spasiti sebe značajnu količinu novca). Ja sam stvaranje ovaj tutorial kako sam kupiti ovaj novi telefon.  Ja sam stvaranje ovaj vodič  kako bi u budućnosti, možete uštedjeti novac s ovom metodom.
Za ovaj tutorial, ja ću biti stavljajući u red za novi OnePlus 3T mobilni telefon koji retails za INR 29999 (440 $).

Kako uštedjeti novac na svim Amazon kupovati putem Bitcoins:

Ako još niste stvorili račun na torbicu,  ići naprijed i stvoriti upravo sada .
Ono što mi se sviđa kod njih je što su user-friendly za prvi-vremena, i oni su vrlo aktivni na društvenim medijima.
Pobrinite se da potvrdite svoj račun pomoću Google Plus ili Facebook  za dodatnih 10% do 15% popusta .
  • Napomena: Nakon prve uspješne transakcije, možete dobiti popust do 33%.
Malo više o torbicu: torbicu je escrow usluga koja povezuje Amazon poklon iskaznice s korisnicima koji žele kupiti stvari na Amazonu. U većini slučajeva, korisnici sa neiskorištenim Amazon poklon bon želite da biste dobili osloboditi od njihove kartice i torbicu nudi im veliku priliku da ih zamijeniti za bitcoins. Ponuditi ovu uslugu, torbicu koristi "Wish List" značajka Amazon.
U svojim vlastitim riječima:
"Amazon poklon kartice su jedinstveno bogata i nelikvidne, što je dovelo do lud zahtjev da se likvidira ove kartice, čak i na premije 15-25%, a torbicu je jedini put da se likvidnost. Kupci provesti bitcoins za proizvode i zarađuju trgovine Amazon poklon kartice za bitcoins. Torbicu djeluje kao agent escrow (ili pouzdana treća strana) i provjerava kupi, pošiljke i isporuke. Bitcoin je potrebno za te transakcije, jer kreditne kartice i PayPal su nespojivi s torbici je blockchain escrows. Sva plaćanja na torbicu su spremljen kod neke treće (ili održava uz pouzdana treća strana) pruža zaštitu za potrošače kao trgovci nisu plaćeni dok proizvodi stići. "
To rješava dvije svrhe:
  • Amazon nositelji poklon kartica dobiti nešto od vrijednosti za svoje neželjene poklon kartice.
  • Kupci dobiti za kupnju stvari na diskontirane cijene iz Amazon.
Znam da to ne može biti jasno odmah, ali vjerujte mi, pratite ovaj tutorial i ja ću vam pomoći uštedjeti mnogo novca. Vi redovite Amazon kupci će mi zahvaliti za ovaj tutorial!
  • Voditelj preko Purse.io i napraviti račun .
  • Nakon što su prijavljeni, kliknite na "naziv vašeg popust".
Ime svoj popust
Možete ga koristiti naručiti stvari iz bilo Amazon mjestu. Većina publike dolazi iz Amazon.com, ali u mom slučaju, ja ću biti naručivanje iz Amazon.in.
  • Sljedeća stvar koju trebate učiniti je otići na stranicu Amazon proizvoda i kliknite na "dodaj u listu želja".
  • Stvaranje popisa javni želja i dodati što god želite kupiti putem torbicu na tom popisu.
Dodaj na listu želja
  • Možete pristupiti popisu želja bilo kojem trenutku klikom na svoje ime (gore desno)> "Vaš listu želja".
Vaš želja
Postavke popisa
Na ovoj stranici:
  • Ispunite odjeljak "dostave / dostava adresa" s vaše adrese.
  • Uvjerite se da je "sporazum plovidba treće strane" je ček.
  • Pobrinite se da se "ne pokvari moje iznenađenja" je nesmetan.
Postavke popisa
  • Kliknite na "Spremanje promjena".
  • Sada se vratite na svoje ime (gore desno), a zatim kliknite na "popisu želja".
  • Kliknite na "Podijeli" da bi dobili vezu za dijeljenje.  (Pogledajte screenshot dolje).
Moj izbor
To je to. Sve što je potrebno iz Amazon bila je dionica veza listu želja, a sada možemo prijeći na završni korak na torbicu.

Zadavanje naloga i dodavanje Bitcoin na torbicu

Nakon što ste dijeliti vezu za svoju listu želja, jednostavno vratiti na Purse.io  i zalijepite vezu za dijeljenje u traku za pretraživanje. Hit  Enter tipku.
  • Sada, koristite klizač za podešavanje koliko je popust koju tražite. (Torbicu će automatski preporučiti najbolju cijenu na temelju tržišnih uvjeta.)
  • Nakon što ste zadovoljni s cijenom, jednostavno kliknite na "Pošalji narudžbu".
Naručiti
Nakon što se vaše narudžbe, potrebno je uplatiti sredstva na vaš novčanik Bitcoin novčanik.
Na sljedećoj stranici će se prikazati QR koda, ili možete kopirati dolje Bitcoin adresu i prenijeti sredstva tamo.
Kompletan Plaćanje
Nakon što sredstva na depozit, koju će uspješno naručili!
Nakon potvrde Vaše uplate, vaš oglas će biti dostupan za javnost prihvatiti.
Ovisno o zemlji u kojoj se nalazite, to može potrajati i do nekoliko sati (ili čak i nekoliko dana) za svoj kako bi završili. To je jedan od razloga zašto sam obično preporučuju da ne stavite vrijeme osjetljive narudžbe. Ako zaista potrebno da biste dobili vaše narudžbe završio brzo, niže količinu popust.
Evo što je uspješno završena poredak izgleda ovako:
Torbica
Ja ću vas obavijestiti čim bude ispunjena moja narudžba. U međuvremenu, evo nekoliko zanimljivih i važnih stvari koje bi trebali znati o torbicu:
  • Koristeći torbicu možete staviti izravne narudžbe putem Bitcoin. Vi ćete uštedjeti oko 5% sa ovom metodom (trenutno radi samo za američke adresa).
  • Torbicu ima mobilne aplikacije za iOS ( preuzimanje sada ) Android ( preuzimanje sada ).
Ja ću napraviti još jedan vodič o tome kako zamijeniti Amazon poklon kartice za bitcoins u narednim danima. Za sada, gore tutorial će vam pomoći uštedjeti tona novca na Amazon kupovine.
Ovdje je još jedan pregled torbicu:

Pretplatite se na Youtube

Zaključak: Jeli torbicu koristan za Amazon kupac?

Aplikacije kao što su Purse.io  su stavljanjem Bitcoin dobro iskoristiti i utire put za krajnje korisnike poput vas i mene, koji žele uštedjeti novac, a pomoću naše bitcoins.
U mnogim zemljama, ovaj app je već vrlo popularan među Amazon kupci koji žele uštedjeti novac na kupovinu a pomaže drugim korisnicima prodavati svoje neželjene poklon kartice za bitcoins.
No, to će trebati vremena da postane glavna, jer Bitcoin je još uvijek vrlo nova. Samo nekolicina pametnih i razdražljiv korisnici koriste Bitcoin.
Ako još niste počeli koristiti Bitcoin ipak, ja bih predlažemo da počnete. Možete pratiti moj CoinSutra blog kako bi saznali više o Bitcoin.
Osobno, mislim da ovaj alat će biti vrlo korisne. Kad god ste u kupovinu za nešto što nije osjetljivo vrijeme, torbicu bi trebao biti vaš go-na web stranicu za Amazon kupovinu.
Jeste li ikad koristili torbicu prije? Koliko novca je torbicu pomogla spasiti? Jeste li ga koristili za trgovinu u svojim Amazon poklon kartice za bitcoins? Javite mi svoje iskustvo u komentarima.
Ovdje su neke probrane tutoriali koje biste trebali pročitati sljedeći:
  • Oku-otvaranje Novac Spremanje Savjeti da samo pametni ljudi znati
  • Kako uštedjeti novac na web hosting Obnavljanje za WordPress blogove
  • Kako uštedjeti novac za kupnju i obnovu domena
  • Kako uštedjeti novac kada shopping online u Indiji
Kao i ovaj post? Ne zaboravite da ga podijelite!